Buttons

 

September 16, 2013

Summer's Not Dead



It's so cold I can't even.
Which is why I asked darling Zuzka to send me photos we had done originally for her blog in the scolding hot Bratislava temperatures. The original topic was Miami, but it kind of transformed into a strange punk meets St. Tropez shoot. Zuzka was so busy with all her other fabulous projects (check out Veryberry events!) she hadn't had time to put up the pics, which I thought were kind of awesome.
With this post I would just like to thank Zuzka for all the years she has been my best friend, for all she has every done for me and for supporting my dreams and projects (including this blog, which she has talked me into). Follow our creative duo as we take on more projects in the upcoming months (there will be fashion, there will be alcohol, and sports will be involved.) Anyway, I love you Zuzka, you're fucking awesome.

***

Je tak zima, že sa ani nedá.
Preto som poprosila drahú Zuzku aby mi poslala fotky pôvodne určené pre jej blog (The Hedonist Klub), ktoré boli fotené počas najväčších Bratislavských letných horúčav. Pôvodný koncept bol Miami, no možno z tepla nám trochu preplo a vnikol z toho akýsi Punk meets St. Tropez. Každopádne, fotky sú konečne dobré, lebo ich fotila Zuzka, no keďže bola veľmi zaneprázdnená inými úžasnými projektami (aha, Veryberry events!), tak sa na blog nedostali. Ja som na ne nezabudla, tak tu ich máte. Je mi trochu teplejšie.
Prostredníctvom tohto postu by som sa rada poďakovala Zuzke za všetky naše spoločné roky kamarátstva, a taktiež za to, že ma vždy podporuje v mojich snoch a projektoch (nahovorila ma aj na tento blog). Naďalej sledujte naše kreatívne duo, chystáme nové skvelé projekty (budú módne, budú opité, a bude v nich šport!). Každopádne, ľúbim ťa Zuzka, si super bohyňa do piči.

--Tammy


2 comments: