Buttons

 

October 6, 2013

Weekend Roundup

My room smells like cigarettes, pizza and shame.
In every other aspect, this weekend was a great one. I didn't go to my first day of school like the rogue that I am and instead I went to attend a party of my old school in Prague. I was pretty impressed. Nice venue, decent catering and free champagne. Getting bored around 11pm my friend Libor and I took a walk through old town (and got lost because Libor sucks at walking. Seriously, never walk with Libor, he's a mean bastard and will drag you around on purpose) to our favorite bar BlueLight. The place was rocking, as usual, somewhere around midnight. We met my old Prague connection Tomáš (Tomáš is a brilliant economist, go ahead, buy his best-selling book here), many drinks were poured, many songs were sung and there was bar dancing. Returning to Bratislava on Saturday, Zuzka (who is featured in this month's issue of EMMA magazine! Congrats!) informed me she scored 2 VIP tickets to Waves. So, got dressed up, threw on my new ultimately favorite #SELFIE shirt from Nemám Čo Na Seba, a River Island ghetto belt and my mom's vintage blazer from the 90's, and hit the town. And she hits back pretty hard. Anyway, get a feel from the pics, and for the ultimate experience play 212 by Azealia. I'm twerking to this shit at 2am and I'm not afraid to say it.

***

V izbe cítiť cigarety, pizzu a alkoholovú hanbu.
V každom inom ohľade, bolo super. Nešla som do školy na prvé hodiny lebo som strašný rebel a namiesto toho som išla do Prahy na párty mojej bývalej školy. Celkom na mňa zapôsobil slušný catering, priestor, šampanské. Keď sme sa začali nudiť okolo 11tej večer, pobrali sme sa s kamarátom Liborom na prechádzku cez mesto (a stratili sme sa, pretože Libor sa nevie prechádzať. Ako vážne, povedie vás cez najdebilnejšie uličky v domnienke, že vie kam ide, a potom kráčate 45 minút na Yes Burger ktorý je pár ulíc nižšie na Žizkove, ale niéééé, treba ist hore a dole po kopcoch v platformách a potom OKOLO kostola pretože ho ešte nikdy nevidel zo zadu) smerom k nášmu obľúbenému BlueLight baru. Tam bolo mocne už okolo polnoci. Stretli sme môjho drahého kamaráta a pražskú spojku Tomáša (Tomáš je geniálny ekonóm, kúpte si jeho knižný bestseller tu), drinky sa nalievali, songy sa spievali, na bare sa tancovalo. Po návrate do Bratislavy ma Zuzka (Zuzka je v novom vydaní časopisu EMMA--kúpiť okamžite, skúšať všetky jej recepty!!) informovala, že má 2 VIP lístky na Waves, tak som nahodila nový ultimátny #SELFIE crop top z Nemám Čo na Seba, River Island ghetto opasok, vintage oversized sako mojej mamy z 90tých rokov a vyrazila som do mesta. Výsledok je pol promile dnes večer o 18:30. Každopádne, pozrite si trochu málo víkendovej atmosféry a pre ultimátny experience si ešte pustite 212 od Azealie Banks. Twerkujem na to o druhej ráno a priznávam sa k tomu.

--Tammy*




No comments:

Post a Comment