Buttons

 

September 30, 2015

California

Oh, Cali <3

Your sweet mixture of wannabes, hippies, stoners, desert meth heads, starfuckers and Americana vintage fashionistas makes my little heart melt. I will be seeing you soon.
And since I've been seeing too much and recording little, here's a mixture of our desert adventure somewhere around Barstow (literally), Venice Beach skate culture & a little bit of Downtown.
Enjoy.

***

Cali <3

Tá opojná miešanina wannabes, hipíkov, Seth Rogen stonerov, púštnych feťákov, groupies, Americana fashionistov, gejov, transiek, skejterov, bezďákov a bezzubých mi roztápa moje malé chladné srdiečko. Veľa som pila a tak, viete, takže sa mi moc nepodarilo nafotiť veľa takých, že, vážnych fashion fotiek (haha lol, bavíme sa o tomto blogu predsa, pff, "vážnych").  Ale! Niečo som vyhrabala na karte, natrieskala na to kilo post-efektu nech to ako tak vyzerá, teda skôr horšie ako lepšie ale héééj. Vlastne už neviem o čom hovorím. Porozprávam vám to cez fotky. Enjoy.





Skate culture of Venice Beach




Fender factory in Corona, California


Floyd's Rock & Roll Barbershop in Downtown LA with our always kind and welcoming roommate Devan

<3

Inak aby ste dostali správny feel pre LA tak celú dobu, od všade (najčastejšie od nášho spolubývajúceho) hral The Weeknd. Čo je fajn lebo tak si predstavujem LA ja.

No comments:

Post a Comment