Buttons

 

October 14, 2013

DIY Bad Bitch

I love DIY projects.
I have a tendency to just drop everything when I get an idea for something creative. Like this summer when I bought 30 pieces of plastic flowers to make a headband out of and then neglected my friend Rebecca--who came to Slovakia to visit me-- for 2 days. Or yesterday when I saw this and just decided to make it. The thing is, more often than not my ideas are more grandiose than what my hands can physically achieve. Which is why I've been trying to scratch out superglue from my chin for the past six hours. Anyway, I've been playing around with two accessories--The Pearl Shades and A/W Roses--and they kind of just happened. And kind of turned me into a pretty badass bitch. Hope you enjoy!

***

Milujem Do It Yourself projekty.
Mám tendenciu sa na všetko vykašľať keď dostanem nápad. Napríklad ako v lete, keď som sa rozhodla kúpiť si 30 umelých kvetov a potom z nich spraviť fancy sponky do vlasov v štýle Fridy Kahlo (alebo aby som sa priblížila tejto dekáde tak Lany del Rey), a 2 dni som sa skoro vôbec nevenovala kamarátke Rebecce, ktorá ma prišla navštíviť až z ďalekého Dánska. Stalo sa to napríklad aj včera, keď som uvidela toto a rozhodla som sa, že si to proste vyrobím. Jediný problém je ten, že často sú moje nápady veľkolepejšie než to, čo dokážu moje ruky fyzicky vytvoriť. Aj preto si už 6 hodín skúšam odstrániť sekundové lepidlo z brady. Každopádne, skúšala som tieto dva doplnky--Perlové okuliare a čierne ruže. Podľa mňa sa celkom vydarili a vyzeraju aj dosť badass. Aspoň ja sa v nich tak cítim.
Enjoy!

--Tammy*



No comments:

Post a Comment