Buttons

 

November 28, 2013

H&M Home

It's here.
H&M Home, that is.
Nov. 28th, H&M launched their new collection of home decor, textiles and accessories in Bratislava's Eurovea. As excited as I am, I got an early scoop on their launch brunch last week, hosted by the fabulous Very Berry events and catered by lovely Zuzka from The Hedonist Klub. Over-indulging on quiche I walked around the perfectly fitted venue (Kabinet) and browsed through the newest fall collection of H&M Home. Talk about throw pillows. Everything looked absolutely amazing, from kids toys to home accessories both Christmas themed and not. Needless to say, I already got my eye on several pieces. If you haven't had a chance to check it out just yet, take a look at the lookbook below.

***

Je to tu.
Teda, H&M Home.
28.11. H&M uviedlo na trh koncept H&M Home. Od dnes si môžte zakúpiť štýlove a originálne interiérove doplnky z dielne Hennes & Mauritz v predajni Eurovea. Ja som mala možnosť pozrieť si kolekciu trochu skôr na H&M Home launch bruch, ktorý sa konal minulý týždeň v štýlových priestoroch Kabinetu. Nová jesenná kolekcia ponúka celý sortiment doplnkov, vrátane hračiek a textílií a vzhľadom na ročné obdobie, mihol sa tam občas aj ten sob a pár vianočných motívov. Kým som si pchala do úst delikátny quiche z dielne Zuzanky z The Hedonist Klubu, očami som si povyberala niekoľko kúskov pre seba. Ak ste ešte nemali šancu zájst do novej predajne, pozrite si lookbook nižšie. Som si istá, že nájdete niečo, čo sa vám ideálne hodí na gauč z paliet alebo na parapet vedla opretý vintage bicykel. Alebo žeby vianočný darček..?

Tammy*








No comments:

Post a Comment