Buttons

 

July 9, 2014

Coachella much?

This hindu Indian beauty shit is the shit.
And I am ignorant and unaware of cultural appropriation-- or whatever else jezebel.com would call me for openly propagating wearing the bindi, tikka or henna just because it's pretty. I don't care, I feel like a motherfucking princess.
There are a few remaining pieces of this Indian jewel badassery left in the eshop, so I asked sweet Katarzia to help me model them. Culturally maybe not so much, but they're very festival appropriate. Hope you enjoy the pics and anything you might like you can find on www.nemamconaseba.sk!

***

Tieto hindu Indické beauty veci sú najviac.
A áno, som ignorant a propagujem kultúrne nevhodné veci (aspoň to by o mne napísali na jezebel.com, aj keď ja si osobne myslim, že každá rádoby feministka potrebuje len poriadne vytrtkať), ale mám to fakt na háku. Otvorene propagujem nosenie bindi, tikky a henny aj navzdory tomu, že majú náboženskú symboliku (lebo každy sprofanovaný kresťanský kríž na dvojeurových tričkách v Tally Weijl nemá, že?), pretože sa v tých krásnych veciach cítim ako princezná, do piče.
Na dopredaj indických vecičiek v eshope som poprosila o collab krásnu a talentovanú Katarziu, ktorej určite nebude vadiť, že tu dnes tak kurva veľa nadávam (sama hreší ako opitý námorník) a vznikli tieto super fotky. Pamätajte, že všetko kultúrne nevhodné a festivalovo veľmi vhodné ešte stále nájdete na www.nemamconaseba.sk!
A ako postskriptum k tomuto x-tému postu, kvôli ktorému určite pôjdem do pekla, len podotýkam, že dúfam, že som prvá slovenská bloggerka ktorá použila slovo "trtkať".
a PPS: som asi najhorší marketér na svete. Kto sa snaží predať svoj produkt a spája ho so slovami ako "do piče", je asi kokot. Ale ja budem dúfať, že to bude ok. Eternally optimistic. Not.

ach, Tammy, Tammy. Čo len z Teba bude..?

--Tammy*








Foto: Zuzka Laučíková
Edit: moi

2 comments:

  1. Si aká si a mne a to páči lebo mi pripomínaš mňa v real živote. Marketing má aj šokovať takže to práve že robíš dobre a čím viac sa o tebe píše tým lepšie. Tak presne kurva jeb na nich a užívaj leto a fotky sú výborne :D :D

    ReplyDelete